Doprava, platba, reklamace a dostupnost

Obecné informace k objednávce

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. V případě shledání porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít! Faktura, sloužící zároveň i jako daňový doklad, je pak přiložena v označeném balíku.

Doprava

  • Zásilkovna - cena 79 Kč (při dobírce + 19 Kč doběrečné). Doba dodání od předání zásilky dopravci jeden pracovní den. Tímto dopravcem zasíláme lehčí zásilky.
  • Kurýrní služba PPL - cena 119 Kč (při dobírce + 39 Kč doběrečné). Doba doručení od předání zásilky dopravci 1-2 pracovní dny.
  • Doprava zdarma - u objednávek nad 1000 Kč služba Zásilkovna nad 1500 Kč (velkoobchod nad 4 000 Kč) kurýrní sužba PPL je doručení po celé České republice zdarma.

Při expedici objednávky Vám od nás odejde informační email o expedici. Dopravce Vám následující pracovní den odešle SMS nebo email s termínem doručení zásilky a telefonním číslem na řidiče. Můžete mu tak zavolat a dohodnout se na případných změnách v doručování (např. doručení následující den apod.)

 

Platba

Zásilku můžete uhradit několika způsoby:

  • Dobírkou - zaplatíte přímo dopravci při převzetí zásilky
  • On-line převod - zaplatíte objednané zboží předem na náš účet
  • On-line platba kartou - zaplatíte objednané zboží předem na náš účet
  • Převodem na účet  - zaplatíte objednané zboží předem na náš účet. 

Pro platbu použijte účet  2700462694/2010 (Fio banka) a jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky

Dostupnost

SKLADEM - toto zboží máme skladem. Standardní doba dodání je pro takto označené zboží do 2 pracovních dnů ode dne následujícího.

NA OBJEDNÁNÍ - zboží s tímto označením nemáme na skladě, a je skladem u našich dodavatelů. Po objednání takového zboží Vás budeme informovat o termínu dostupnosti zboží.

Reklamace

Reklamace rozbité, vadné, či chybějící zásilky je nutné nahlásit do 48 hodin od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

 

 

 
 
Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & techka s.r.o.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení